Oct 19, 2008

Open house rumah Dr Rohayu...

hmm...semalam aku dijemput g rumah dr rohayu...actually rumah abg dr rohayu sempena open house keluarga dr rohayu. aku g ngan pak din, syafiq, yana, aishah dan bakal menjadi pelajar dr rohayu sem depan, kamal.... memulanya boleh lak kitorang salah rumah, sebabnye yang menjadi petunjuk jalan adalah aishah. aishah bawa ke rumah dr rohayu sedangkan open house tu kat rumah abg dr rohayu..

sampai kat rumah dr rohayu, tgk pagar berkunci.bermacam-macam kat fikiran..dah habisla apala.. selang berapa rumah dr rumah dr rohayu ade satu lagi open house. syafiq yang dah lapar mengandaikan dr buat open house kat situ..nasib baiklah pak din call dr, kalo tak dah tentu si syafiq g salah rumah...haiya aishah yang "anak saudara" dr pun tak tauke open house kat mana.haiyaaa..menyusahkan betol...

actually dr buat open house dan juga doa selamat kerana abgnye yang masuk ICU. open house ni di buat kat rumah abg dr yang masuk ICU tu.Dr kata time buat doa selamat tu ade yang mengandaikan abg Dr dah tiada lagi,sebab tak ramai yang tau abg Dr masuk hospital.mengikut kata Dr, abg dia sakit perut setelah makan rasam kat kedai mamak.sape tau rasam tu ape????muntah darah tu.kire memang terukla abg dr.

banyak gile makanan kat rumah dr. ade mee jawa,mee sup,ketupat pulut,lemang,roti jala,pulut kuning,kuih muih dan buah-buhan.ade lagi ke aku tak sebut.ntahla.banyak sangat..semuanye superb....kitrg makan smpai 3 trip.aku makan sikit je sebab sebelum tu aku dah makan kat open house kawan aku.syafiq ngan kamal yang mengosongkan perut dr padi makan agak banyak gakla.huhuhuhu....dah hbs makan pe lagi..cabutla....

terima kasih Dr Rohayu.....ade makan-makan lagi,jemputla...hahahahaha

No comments:

Alliances