Oct 22, 2008

Busy week

This week are busy week for all every rant counts contributors. nak tau kenapa. dengan testnye,presentationlah assignment lah.sume in this week.next week dah nak final,minggu ni lah nak buzy...

Aku je ade 2 test, 2 presentation ngan satu assignment.alhamdulillah aku dapat melaluinya dengan keadaan yang baik. hari isnin lepas ade presentation foundation ngan test rc. time present nasib baik aku tak kene. syafiq ngan velmani yang kene present.memula team aku agak gempak la gak...Dr lee cam impressed la ngan slide yang dibuat tapi ade masalah sikit time nak conclude.boleh lak vel kata ktrg tak dapat nak conclude sebab tak de calculation la apela.ops salah conclude.pelagi kene hentam la ngan Dr lee , dia cakap so apa yang kitorang buat tok projek ni.dia siap lempar kitorang nye projek suruh bagi markah sendiri.tapi dia ambik balikla.harap-harap takdela dia kantoikan kitorang.argkhhhhh

Lepas je habis present, terus berlari-lari ke BN nak jawab test RC lak.dah penuh kelas.Arechong panggil aku srh dok sebelah Ramesh.yes Ramesh.dengan kepala aku yang agak sakit time tu.confirmla aku tak leh nak jawab.nasib baikla Ramesh tolong aku.dapatla jawab gak test tu...Thanks RAMESH.... lepas tu, dapat lak satu berita assignment C prog kene hantar sebelum kol 11,tapi dah kol 1,camne ni. Argkh try buatla,tapi seperti biase aku mmg hancur bab c prog ni.aku suruh group partner aku yang lbh krg je cam aku ni untuk teruskan.tapi confirmla takleh diharap.aku kene g kelas c prg.nasib baik g,ade kuiz terakhir...nasib baik ade gak sorang yang boleh diharap tok menyiapkan assignment c prog aku. Thanks HAMZAH.....

Dah habis hari Isnin ade satu lagi test hari Selasa.Test Foundation...argkhhhh...satu hape pun tak tau ni.camne nak jawab...so pe lagi jawab dengan penoh kehentamanla.harap-harap Dr Lee bagi aku markah kesian...sekarang tinggal satu lagi yang perlu dihadapi..projek RC.dengan group aku yang terlampau releks,tak taula leh siap ke tak...

Selain aku,dak-dak group ni juga lebih bz sikit dr aku.diorang ade presentation Highway ngan test highway lagi.nasib baik aku dah ambik highway sem lepas. Rizk lak ade presentation FYP,dengan kaki dia yang bertongkat tak taula dia present camne.huhuhuhu...

Minggu depan dah nak final...hmmm kepada semua dak dak UNITEN yang bakal meghadapi final exam...GOOD LUCK aku ucapkan. GOOD LUCK to Rizk,Phewleet,Chaeryl zhacary young, al and kiyuu...

No comments:

Alliances