Oct 18, 2008

FYP presentation( Geo Soil department)

haaaa..aku pun nak citer gakla pasal presentation aku semalam. bahagian aku ade dalam 14 orang.aku,syafiq,pak din,gey gey,yana,aishah,wafi,haziq,heng,velmani,hafiz kecik,nan,wani ngan afzan. ade dua orang lecturer je,dr rohayu ngan Puan irfah. banyak gak benda berlaku.paling lambat datang si pak din.adela lambat dalam sejam.kunci motor hilngla apala.sampai risau "mak angkat dia=Dr rohayu" pak din tak sampai sampai lagi.nsb baik nama dia lambat skt,dengan baju batik nye.cam orang nak berkempen lak.

aku orang yang ketiga present selepas yana ngan haziq.main taram jerk.yang paling tak bestnye.aku rase aku baru cakap sikit,dr rohayu ngn puan irfah kata tinggl 3 minit lg.iskh iskh iskh.time yana tak ksh plak..padahal yana ade 40 slide.aku pun main tekan jele.pe yang diorang nak dengar je aku present.time Q n A,dua soalan je kene.soalan puan irfah aku tersalah jawab lak.dia tanye modelling aku ni aku buat sendiri atau aku ambik dr organization ape tah dia sebot tapi akulak boleh tak tau perkataan tu maksudnye ape.dengan konfidentnye aku cakap yer...pastu dr rohayu tanye balik awak ambik model diorang atau just minta data, aku pun cover la balik, yup data only and modelling i need to do with myself.Syafiq kata muka puan irfah mengatakan projek aku agak susah. soalan dr rohayu aku tak dapat jawab, tapi aku bg alasan i still analyse that part.selamat aku..dia kata we will see in next presentation.hahahaha...

tok dak dak dr rohayu,kebanyakannye ok.compare antara dr rohayu ngan puan irfah,dr rohayu agak leceh sikit.kesian dak dak puan irfah kene ngan dr rohayu.ade tu dr rohayu kata diorgnye silap lagi. soalan-soalan yang dikeluarkan puan irfah semuanya lbh general,so sume leh jawab.time dr rohayu,habis kua theory.ade yang try nak kelentong dr rohayu..tak dapat jek..ade ke nak kelentong dr rohayu..dah tentu tu bidang dia.habisla kene hentam.tapi aku rase takdele terok daripada bebudak structure,aku dengar diorang kene hentam gegila.iskh iskh iksh iskh..

time presentation ni gak ade benda sedih ngan benda lucu yang terjadi. bende sedihnye, Dr rohayu dapat call yang mengatakan abgnye masuk ICU.tapi dr habiskan gak presentation ni dulu baru terus ke hospital tengok abg dia. yang kelakar ade banyak gak. time pak din present boleh lak dia cakap melayu, lebih kurang bunyi camnila "orang melayu kata........" aku tak dengar pon,orang dalam tu yang cakap.kalo aku ade cnfirm aku gelak gegila. time velmani lak, pen drive dia dipenuhi nagn virus.banyak gile lak tu.habs tergendala presentation.kesian la plk lap top aishah jadi mangsa.tp bukan lap top aku pon.huhuhuhu... yang paling kelakar sekali, time gey gey nye Q n A, Puan ifrfah tanye soalan tentang camne dia nak kumpul gass projek dia. dengan confident dan wat gaya yang agak menarik, dia selamab mengatakan i will do with friend "arechong"..cara dia cakap tu cam arechong kawan rohayu ngn irfah.ape lagi satu kelas gelak gegila.dr ngan puan irfah pun gelak gak.tak tahan siot.....gey gey...gey gey....

tu jele kisahnye....presentation habis dalam kol 1.argkhh selamat..dah hbs presentation projek...jumpa di projek 2....

No comments:

Alliances