Jan 5, 2009

Rhaiz n Scha...

Gambar ni di ambik oleh kawan kepada tuan punye camera ni kat Sunway,kalo tak silap aku. cube tgk gambar ni bebetul,scha buat-buat senyum sebab terpaksa bergambar ngan mamat ni.mamat ni confirmla senyum meleret yela gambr ngan scha,si fahrin pun dah bagi line.huhuhuhu

6 comments:

rhaizo said...

siut, manade terpaksa.. ada dua k gambar.. dier siap tanya lagi ok ke tak

kiyuu said...

haha.. memang la kene tanye ok ke tak.. takut2 ko letak kat media massa ke, ruangan gossip ke.. hahaha.. rhaizo.. takde lagi ke gambar2 scandal ko ngan artis2 lain.. :P

iziq said...

ade.gambar dia ngan ayu OIAM.yang tu memang secocok.huhuhhuhu

rhaizo said...

ada ada.. gambar aku ngan hannah tan~ hahahahhahaha.. nk ? lol.

nand iraysan said...

aku rase yg ngn ayu oiam lg seswai kot..wakakakaakkak :P

kiyuu said...

haha.. gambar ko ngan hannah tan aku dah pernah tengok rasanya.. haha.. xbest la.. amik la pic ngan misa campo.. kenal x? x kenal? carik kat google. :D

Alliances