Jan 8, 2009

kebosanan di kelas numec 2

seperti biase setiap hari selasa malam,merupakan hari yang membosankan. kelas numec lagi.argkh......seperti biase minit-minit terawal je leh concentrate.tapi kali ni lagi parah masuk-masuk kelas je terus takleh concentrate. disebabkan kebosanan bos telah memulakan communication melalui kertas bersama aku ngn amir....

bos: X not not not X
amir : apakah??
bos : X. not Ox
iziq : apekehenye yob
amir : ntah! dia guna emoticon simbol. maka aku tak paham.
iziq : to amir : ko tgk dato ct rasmikan spa Q tak petang tadi?
amir : mestila. Dato rohani kot nama dia. pastuh mar balik kl. Qis melayan perasaan kat tepi pantai. kene plak dngn lagu dia. ntah apa nama tajuk..
bos : Dato rohani tu eja kan???
iziq : Dato rohani tu ejala. ct mmg nama dia dato ct. Bos pebende ayat first tu??
bos : X. bukan Ox
amir : bos nak jd scientist. prof klump.
iziq : bukan2x aku ngn rhaiz dah bg nama "known"
amir : ape known? panggil ko atasincji kang. haha. tergelak aku tgk cite tu.
iziq : known singkatan knowledgeble. amirsinchi...
amir : no idea
iziq : sengal, simple english pun takpaham. cakap keling baru tau. bos tadi ko hntar abdullah ke?
bos : haah. aku hntr dia sbb hujan. aku ni passionate type of person.
amir : jngn passionate sngt.nnti org salah tafsir.wakaka.say no to gay. pelihara alam sekitar kita.
bos : opss silap ckp.compassionate lah.
amir : jngn risau a'ar dia suka yang berbulu je. ko bukan ade pun. hu..hu..hu.. ko tgk depan josephine. 1 time aku tgk dia takde mood nak belajar.
bos : haah ;ah.giler lah. mmg diorg takde mood. by the way abdullah tu abg bulu iziq.
iziq : takde kene mngene ngn aku lngsung
amir : abdullah maan yerk? yg gempal? puteh? dak master tuh?? yg but prjk ngn kamal?
iziq : yg tak gempal, x putehdak master tp x buat prjk ngn kamal tp buat ngn bos.
bos : bodohnye iziq, aku tido kat ruang tamulah. anyway abdullah ni x gmpal,hitam dak master gak.
amir : kurus 2 tinggi erk? kepala botak?
bos : x tinggi sngt.yg lain btl.
iziq : bukan x tinggi sngt tp mmg rndh pon. tp tinggi skt drpd org yang rndh.
amir : aku tau kot. yg mcm nigga tuh. ajar numec. yg ko masuk air ni napa iziq?
bos : bukanlah. dia bukan civil pon. tp mmg nigga lah. dia ambik mba
iziq : ko gile ke pae. aku elok2 duduk sblh bos ni. xda air pun berdekatan aku.
amir : kola gile.ko nak aku declare war macm a***n dngn n***n* ke?
iziq: ??????????BoRING!!!!
amir : boring dngn ape? nyanyi la lagu panas...
bos : ????
iziq ; ?????????? out of topic

sampai dah tak tau nak buat ayat ape lagi dah..kelas lama lagi..wargkh.......
ntr gambar yang di ambk....
aku nak mesej dr hashim la.bia terganggu dia nak ngajar. "halo dr,r u fine????,why so slow?????boring........"what class is this...so boring....wargkhhhhh...ngantoklo....sorry dr... tido dulu.. zzzzzzzzzzzzzzzzz
josephine, wait 4 me...marilah kita belayar bersama-sama.memadu amara di lautan cina selatan.tah pape. zzzzzzzzzzzzz
argkhh korang.walau ape yang korang katakan.aku tetap dngn pendirian ku. dr hasin still the best. senyuman ni unukmu dr hashim. i will always 'love' u. ????????????

tamatnye kelas ni.ape lagi g makanla. bersama bos, nan wani and faliq g makan kat kedai sup keting yang berada di syeksen 7. ni semua d rekomenkan oleh amir.malangnye tak dapat makan sup keting.tapi hampa sebab dah habis. yang di makan adalah pakapau.kata menu istimewa tetapi rupenye??? nasi puteh bersama ayam masak kicap yang di cincang dengan telur goreng. special pekejadahnye tu.aergkh...........................................................................................................

1 comment:

rhaizo said...

ko mesti sangap gile sampai sanggup tulis balik apa korang chatingg

Alliances