May 22, 2009

Final..

Post kali ni aku nak cakap pasal final, banyak benda yang final kat dalam tv,lelagi program realiti.semalam American idol dah pun melabuhkan tirainye. dan tak disangka underdog menang. tapi aku suka gak kriss allen.cam tak caya je dia menang. tgk komen orang, lambert kalah sebab dia gay. yeke. kalo dh camtu awatla tak vote tok danny gokey.dah tentu dia tu bagus. lantakla peserta favorite aku dah lama tersingkir. suka tgk lil rounds nyanyi ngn queen latifah.

Semalam kat tv, heroes dah pon habis tok season 3.walaupun aku dah lama hbs tgk.hahahaha. lps tu akhirnye series prison break tamat jugak.aku tak tgk lagi episode akhir ni.malasnye nak download.

Minggu lepas kita dapat saksikan Akademi yng paling meletop kat tv sampai ke final. tagline transformasi yang disebut-sebut entah ape yang yang di maksodkan. sebut pasal af banyak gile aku tak puas hati. lelagi ngn tiara. plng aku benci minggu ke 8, entah pe la lakonan tiara minggu tu. memati aku ingat dia nak gunakan kuasa principal dia tu untuk tidak mengeluarkan peserta minggu tu. tup-tup buat AF masuk.tah pape.bodohnye pengetua. tgkla af final haritu, bukan bagus sangat pon si biAWOK (favorite Amir Hakim). bagi aku dia seorang yang poyo, berlagak tak tentu tempat. dahla tak suka dengan lagu yang diberi. orang lain tak banyak bunyi pon. kalo bagus sangat, bawak je lagu tu dengan bgs. paling aku tak tahan ade hati nak nyanyi kat wedding adlin. nsb baik adlin kata tok hari nikah je.malu sial kalo aku.

Tahniah buat Hafiz sebab menang malam tu. memang layak dia menang malam tu. walaupun orang kata tak banyak transformasi. tapi dah tentu-tentu dia tu mmg bgs dari awal.nak buat camne. tapi vokal hafiz makin lama makin bagus.tula transformasi dia. vokal cam hafiz ni sesuai kalo nak di bawa ke festival music memana.bolehla menang sikit.kalo hntr awok dah tentu-tentu memalukan negara kita. tapi nagi aku persembahan paling outstanding ialah Akim. dia memang banyak transformasinye. tahniah buat Akim. Kesian aku tgk Isma. apela Af ni.takkan la trofi je. baik dia tak yah masuk final. bagila pape pun. RM1000 pun jadila.
ni aku nye kedudukan : 1) Hafiz 2) Akim 3) Isma 4) biAWOK 5) Yazid

Takpe Isma, tomok dah menang 1 juta. p minta dia duit skt. support buat album sendiri... semalam aku tgk night at museum 2. not bad la cerita ni. tapi aku rase night at museum 1 still best. tapi cite ni tetap lawak. kali ni ceritanye hanya berlaku 1 malam je. bnyk bende baru dalam muzeum. seriusly memang boleh buat orang ketawa dr awal hingga akhir. so sape yang tak tgk lagi, pla tgk. berbaloi keluarkan duit nk tgk cerita ni. boleh ceriakan hari kita yang bosan. aku bagi 3.5 star tok movie ni.

tok menghilangkan kebosanan, tgkla video di bawah ni. superb suara budak ni. chow...

No comments:

Alliances