Apr 7, 2009

Kenangan di UNITEN 2

nila kenderaan aku dari foundation sampaila tahun 4. motor kriss.dah banyak gak berjasa ni.awal-awal aku bawakle ke kelas.dah lelama motor ni bergerak time hujung minggu jerk sebab aku naik kete member aku g kelas.kesian aku tgk moto ni. sekarang dah ade kat rumah.ayah aku guna bawak g masjid.alhamdulillah...

nila pasangan duet paling popular di dalam civil...tidak boleh dipisahkan bak ayam chiken rice dengan faliq. ape peribahasa aku gunakan ni.hahaha.gambari ni time 1 or 2 year.tak sure.tgk rambut syafiq..legendary.huhuhuhuu
dari kiri: kamal and syafiq

yang ni aku rasela dalam kelas hydro or kelas ape tah.aku pun tak sure.tgk lidah bob..panjang kan....
dari kiri : syafiq, iziq dan bob

nila squad kembara arechong.gambar ni time semangat nak berkempen tok arechong.habis pokok-pokok di uniten ade gambar arechong yang tak seberapa handsome tu.hahahaha
dari kire : Hamzah(muke sebelah je), sob, bos, azril (dalam kenangan) dan hafiz besar.
aku alwyn dan the guine piq. gambar ni time kat kelas BM.ade presentation jual barang.kesian the guine piq dijual.lelong-lelong seekor rm5.ade seekor je pon...

No comments:

Alliances