Apr 7, 2009

Kenangan di UNITEN 1

Habis dah presentation integrated aku.bermakna hanya tinggal presentation FYP ngn hantar thesis jer.presentation pg tadi berjalan ngn lancar dan aku hanye memerlukan 3 minit je untuk menyudahkan presentation aku.cepat gile.selepas tunggu 2 jam 45 minit aku present 3 minit je.papejele yang penting aku present.

disebabkan ini hari-hari terakhir aku di Uniten aku nak post kan gambar-gambar kenangan aku di UNITEN.tapi tak banyak gambar lelama yang masih wujud dalam simpanan aku.banyak dah hilang.tapi ini antara gambar yang masih aku simpan untuk di share sepanjang aku berada di UNITEN..

Gambar ni diambil kalo tak silap aku time aku 1 year kot time lab ape tah.aku pun tak ingat.time ni rambut aku ala-ala rebonding.bile pke balik mimpi ngeri lak buat rambut camtu...
dari kiri : jimmy, kamal,taqom, iziq, muiz dan ramesh.

Gambar ni pula time kelas survey.time buat lab.aku satu team ngn dak dak nila.sape lagi group aku tah..aku pun tak ingat. tgk gaya arechong yang suke dok teropong orang..
dari kire : arechong, iziq and taufiq.

Gambar ni diambil time first time aku join aktiviti kat uniten. ni aktiviti SRM g FRIM.time tu budak yang pakai baju hijau tu orang kuat so sebab tula aku rajin nak join aktiviti ni.tgkla budak baju hijau tu..kepenatan tahap melampau.dressing cam nak g pantai padahal masuk hutan..its that me..argkhhhh....rambut blah tengah.hahahaha..
dari kiri : iziq and amir hakim

cukupla 3 gmbar ni dulu.aku nak cari gambar-gambar memori dulu.banyak gambar dah hilang ni...cepatnye masa berlalu.....

No comments:

Alliances