Sep 24, 2008

Kambing nye ko...



perkataan tu ditujukan kepada dak yang ambik helmet aku.hampeh betul.yang kau g ambik helmet aku pehal.tak reti nak beli helmat sendiri ke.masuk UNITEN yang yurannye mahal boleh lak.takkan la nak beli helmet setakat RM20 pun tak boleh.kerana ko kambing,ko dah menyusahkan aku.camna aku nak kua UNITEN kalo aku takde helmet.nsb baik la time aku balik aku tak terserempak ngan guard guard UNITEN yang sekarang ni dah macam cimpanzie...kalo tak ade jerk aku kena saman yang berharga RM 50.kalau aku kene la tadi confirm aku fire guard tu.tak reti ke jaga kat tempat motor tu.tgk helmet aku dah kene kebas.sialannye kambing.hish kambing nye ko.

Aku ni pun satu,kenapala aku tak letak dalam box aku.ni sume nak cepat nye pasal.takde-takde aku tak bersalah,ni sume pasal kambing tu.Aku dah sisipkan tali kat sit motor aku kot.argkhh..yang penting ko memang kambing...kenapa aku guna kambing,kesian kambing yang tak bersalah.argkhh lantakla kang aku guna binatang lain,teruk lak jadinyer..

KEPADA KAMBING TU,HABISLA KO LEPAS NI.CONFIRM NYE KEPALA KO KENE KURAP.CONFIRM RAMBUT KO GUGUR SATU PERSATU SAMPAI BOTAK PASTU TAKKAN TUMBUH SAMPAI BILA-BILA.ARGKHHHHHHHH....

Walaupun ni bulan ramadhan,kesabaran aku ada had gak.sape suruh ambik barang aku.kepada yang membawa motor,silala beli topi keledar sendiri,bukan semahal yuran UNITEN pun,murah jerk.owh ya...pastikan helmet anda diletakkan di tempat yang selamat.jagalah topi keledar anda.

p/s...argkhhhh..nak kene beli helmet baru..tunggu duit rayalah.huhuhuhuuhu...

1 comment:

rhaizo said...

salahh ko gak..sapa suh tinggal helmet merata rata.. seumpama tinggal kepala merata2.. salah ko gakk.. bukan salah kambing.. kambing sedap...

Alliances