Sep 21, 2008

IsU SAMAN DI UNITEN...

Agak gila UNITEN sekarang kerana jika kesalahan parking dikenakan kompoun smpi RM 50.00... Pejabat keselamatan ingat, pelajar UNITEN ini kaya ke apa?? dh le fee study semua naek, harga saman dari RM 30.00 semasa zaman polis bantuan dinaikkan kepada RM 50.00 .. adakah ini perubahan yang dikata-katakan oleh prof Ghaz?? semua tinggal janji2 manis je,.. akhir sekali pelajar jugak terseksa, pengawal keselamatan hanya tahu saman , kes curi tetap naik,.. pengawal keselamatan baek ditukar kepada pengawal trafik...

kalo ini langkah yang dijalankan oleh pihak pengurusan untuk menyelesaikan masalah parking di UNITEN terutma COE dan penyelesaian ini patut dimansuhkan kerana bukan sahaja menyusahkan pelajr tetapi jugak pengawal keselamatan. pengawal keselamatan dlm uniten yg siket dalam 38 org disuruh utk menjaga parking staff supaya tidak diambil pelajar dari tugas sebenar iaitu untuk menjaga keselamatan warga uniten.

"pikir-pikirkan wahai warga UNITEN mana lagi penting staff parking atau keselamatan anda dlm kampus".. pihak MPP tolong bantu kami yang ditindas, perjuangkan hak kami..

2 comments:

chicz said...

sama la cam kat utp.. saman mahal2. haih. slagi boleh saman, sume diorg nk saman. huhuhu

kiyuu said...

wahaha.. gile lah.. lepas ni aku kene buat sticker kereta la nampak gayanye.. takut kene saman gak.. hehe.. perubahan?? ni ke yg dinamakan perubahan?? aku xde nampak aper2 perubahan untuk pelajar pun.. yg ada perubahan untuk kakitangan ada la.. kasi perking besar2 gile kat kakitangan tp parking student terabai.. x adil.. x adil.. :(

Alliances